mandag 22. november 2010

Homofil er ikke noe man blir, det er noe man er

Er man homofil, så er man homofil. Det er ikke noe man kan bli, det er noe man er. Men det er variabelt når man finner ut at man er det. Det kan ta lang tid. Hvis jeg som kvinne bare prøver menn, kan jeg ikke vite om jeg faktisk liker kvinner også. Det kan være jeg er bifil. Eller det kan være jeg gjemmer hvem jeg er. Jeg kan gjemme at jeg egentlig er homofil ved å være sammen med menn for at folk skal tenke jeg er heterofil.


Men man trenger ikke å gjemme det. Å være homofil er like flott som å være heterofil. Jeg syns faktisk homofili nesten er enda flottere. Å se to menn holde hverandre i hendene er for meg flottere enn å se kvinne og mann holde hverandre i hendene. Selvfølgelig kommer det ann på paret og hvordan de rent estetisk passer sammen, men på generelt grunnlag syns jeg det er flottere med homofile par.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar