fredag 19. november 2010

Jeg har søkt på komposisjon!

Jeg har lenge hatt en drøm om å bli komponist. Det begynte da jeg sommeren 2007 for første gang spilte et lite stykke sammen med ei venninne som jeg hadde skrevet. Der var det også en som da gikk på komposisjon på Griegakademiet i Bergen, og han sa at det jeg hadde skrivd var bra og han foreslo at jeg burde søke på komposisjon.


I utgangspunktet hadde jeg tenkt å søke på komposisjon i desember 2007, for så å på opptaksprøve i mars 2008. Men det ble det ikke noe av. Jeg ble skolelei som fy i løpet av september 2007 og ble veldig aktiv i politikken, så jeg begynte å jobbe med politikk istedenfor.


Jeg burde uansett ha søkt på komposisjon, bare for å ha prøvd det. Men nå har jeg ihvertfall gjort det. Jeg syns det er skummelt, men det skader ikke å prøve. Sjansene mine for å komme inn er små, ettersom de bare tar inn en person hvert år eller noe. Men men. Gøy å prøve ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar